Kaip sukurti vestuvių verslo planą?

vestuvinės suknelės

Kuo platesnis teikiamų paslaugų sąrašas, tuo agentūra turės daugiau galimybių pasipelnyti. Tačiau svarbu suprasti, kad tokiu atveju automatiškai plečiasi asmenų, su kuriais bus užmegzti tam tikri santykiai, ratas, nes dažnai nepavyksta patenkinti visų standartinių agentūros darbuotojų pageidavimų.

Jei norite kelti vestuves, organizaciniai klausimai išlieka pagrindiniais, tačiau dainininkus, muzikantus, burtininkus ir kitus pramogų industrijos atstovus galima pasikviesti ir iš išorės.

Vestuvių organizavimas yra

  • Šventės stiliaus ir temos nustatymas. Pagal pasirinktą temą parenkamas kambarys ar vieta vestuvėms, sudaromas scenarijus, numatomas jaunavedžių maršrutas iš namų į metrikacijos skyrių ir toliau.
  • Vestuvinės suknelės iš santuoka.lt (ar audinio jai) parinkimas, kostiumas, marškiniai, batai, smulkmenos – kaklaraištis, šalikas, keliaraiščiai.
  • Puokščių užsakymas.
  • Kirpyklos, stilistės, vizažistės paslaugos.
  • Lengvųjų automobilių, mikroautobusų nuoma.
  • Vietos dekoravimas produktyvia girlianda, dekoras šviežiomis gėlėmis, kaspinais, kamuoliukais, vaisiais.
    Šou programa (muzika, artistai, įvairūs kūrybiniai pasirodymai, fejerverkai).
  • Fotografo ir filmuotojo paslaugos, nuotraukų spausdinimas, vestuvių albumų dizainas, video montažas. Vaizdo įrašų filmavimas prasideda dar gerokai prieš vestuves, apima bernvakarius ir mergvakarius, santuokos pasiūlymus, pasivaikščiojimus įžymiose vietose ir kitus svarbius momentus.
  • Mergvakario ir bernvakario organizavimas.
  • Vestuvinis tortas pagal užsakymą.
  • Išeinanti registracija, turinti visą teisinę galią.
  • Vestuvių ceremonijos organizavimas.
  • Medaus mėnesio kelionių programos paruošimas, lėktuvų bilietų parinkimas ir viešbučių rezervavimas.

Kuo išsamesnis vestuvių verslas, tuo daugiau potencialių klientų atsako: lengviau atsiskaityti vienoje vietoje ir gauti visą paslaugų spektrą, nei sudaryti sutartį ir pasikliauti skirtingais biurais, kurių kiekvienas gali žlugti ir kelti pavojų visam įvykiui.

Į ką reikėtų atsižvelgti pirmiausiai?

Pagrindinė rizika yra susijusi su dviem pozicijomis: didelio skaičiaus trečiųjų šalių paslaugų pritraukimu ir visu nauju formatu. Jaunavedžiams ir jų tėvams svarbu perteikti, kad pigiau ir patikimiau yra susisiekti ir pasitikėti profesionalu, nei viską daryti patiems.

Be tam tikros patirties sunku atsižvelgti į visus niuansus ir organizuoti vestuves pagal užrašus. Vestuvių verslo naudai pasirinkę žmonės puikiai žino, kaip išvengti nesusipratimų. Šiame versle svarbiausia būti profesionalu, tada klientų netrūks.

Vestuvių agentūrai registruoti tinka – kita pramoga ir pramoginė veikla. Turi būti parinkti papildomi kodai, derinant juos su konkrečiomis teikiamomis paslaugomis, pvz. kitų paslaugų teikimas, fotografinė veikla.

Nuosavybės forma yra individualus verslininkas, jei steigėjas yra vienas ir jūs turite dirbti tik su asmenimis. Kitais atvejais forma su supaprastinto mokesčio mokėjimu taps patogesnė.

Kur ir koks bus jūsų ofisas?

Patalpa, kuri bus „būstinė“, turėtų būti erdvi, šviesi ir patogi. Optimali vieta – centrinės miesto gatvės, vietos su dideliu žmonių srautu.

Pastatas, kuriame bus įrengtos patalpos, turėtų turėti patogų privažiavimą (sveikinama arti viešojo transporto stotelės) ir nemokamą įėjimą su galimybe statyti automobilį. Jei patalpoje yra tik derybų ir sutarčių sudarymo biuras, jo plotas gali būti ribojamas iki 15-20 m2.

Bet jei ketinama pasimatuoti vestuvines sukneles ir kostiumus, parodą ir susijusių gaminių pardavimą, tada kambaryje turėtų būti keli kambariai ir tinkamas išplanavimas. Geriau, jei biuras yra pirmame aukšte – languose galima išdėlioti reklamos ir dekoro elementus, lankytojams nereikės aukštai lipti (dėl nenoro įveikti kelių laiptų pakopų daug potencialių klientų praeina).

Vestuvės asocijuojasi su šviesiomis spalvomis, pastele, auksavimu, sidabru. Šiais tonais reikėtų vadovautis interjere. Jie vizualiai išplečia erdvę, užpildo ją oru ir šviesa. Nuotaka pasipuošusi nėrinių ir šilko putplasčio vestuvine suknele geriausiai atrodys šviesiame kambaryje su švelnia šviesa. Net jei agentūra neplanuoja siūlyti vestuvinių suknelių, šviesios spalvos interjere lankytojus pastatys ant reikiamo bangos ilgio.

Tiks minkštos sofos, foteliai, žemi stalai, veidrodžiai. Malonios smulkmenos – papuošalai, pirštinės, butonieriai, nerūpestingai išdėlioti lentynose, vitrinose patiks pirkėjams. Jei leidžia lėšos, turėtumėte kreiptis į dizainerio pagalbą, su juo parengti projektą ir tada jį įgyvendinti.

Bet jei pinigų nėra tiek, kiek norėtųsi, teks išsikapstyti patiems. Tačiau turint omenyje posakį, kad žmonės susitinka pagal drabužius, reikia dėti visas pastangas, kad susidarytumėte gerą pirmąjį įspūdį. Juk antrojo gali tiesiog nebūti.

Iš pradžių agentūroje turėtų dirbti

Darbuotojai yra svarbiausias verslo savininko turtas. Kadangi santuoka yra labai atsakingas dalykas, besiruošiantys klientai gali rodyti padidėjusį nervingumą, agresyvumą, netikrumą. Vestuvių agentūros darbuotojai turėtų būti dėmesingi ir kantrūs, draugiški ir paslaugūs. Svarbiausia, kad jie būtų versle kaip žuvis vandenyje, gebėtų aiškiai, greitai išspręsti jiems pavestas užduotis, pasiūlytų keletą variantų, kaip išspręsti bet kokį iškilusį klausimą. Kūrybiškumas ir noras surengti atostogas, kurios išliks atmintyje ilgam, o ne pinigų pumpavimas ir abejingumas – štai ką lankytojas nori pamatyti.

Iš pradžių agentūra turėtų dirbti:

  • sąskaitos valdytojas;
  • administratorius;
  • kvalifikuotas dizaineris;
  • buhalteris.

Įmonės vadovas prisiima įmonės vadovo funkcijas. Ateityje darbuotojų skaičius priklauso nuo pasirinktos veiklos – kirpėja, vizažistė, stilistas, manikiūrininkas, fotografas, siuvėja (jei reikia suknelę „priderinti“ tiksliai pagal figūrą), automobilių vairuotojai vestuvių procesijai, dekoratoriai ir taip toliau.

Dažnai labiau apsimoka sudaryti sutartis su laisvai samdomais darbuotojais nei samdyti žmones. Būkite tikri, kad prieš sudarydami sutartį, turite patikrinti pasirinkto specialisto „istoriją“, perskaityti atsiliepimus apie jį, pažvelgti į jo portfelį. Nesąžiningas vienos iš sandorio šalių požiūris paneigs visas įdėtas pastangas.

Norėdami sužinoti apie agentūros darbą pradžioje, turite sunkiai dirbti. Reklama laikraščiuose, televizijoje, radijuje, pastebimas ženklas, reklama vestuvių bukletuose, platinamose metrikacijos skyriuose – visa tai gali duoti vaisių. Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas internetui: talpinkite informaciją specializuotuose portaluose, socialinių tinklų grupėse, sukurkite savo grupę.

Nuosavas svetainė, jei yra, turėtų būti užpildyta kokybišku, nuolat atnaujinamu turiniu, nuotraukomis, įdomiais straipsniais, atsiliepimais. Pamažu populiarūs gandai skleis agentūros šlovę, tačiau gera ar bloga priklauso nuo pačios agentūros.

Pradiniame etape pagrindines išlaidas sudaro

  • dokumentų tvarkymas
  • baldų ir įrangos pirkimas
  • reklamos kampanijos išlaidos

Be pradinės investicijos, reikalingas mėnesinis mokėjimas:

  1. nuoma
  2. atlyginimas
  3. komunaliniai mokesčiai;
  4. reklama

Agentūros pajamos tiesiogiai priklauso nuo organizuojamų švenčių skaičiaus. Kadangi kiekvienoms vestuvėms reikia kruopštaus pasiruošimo, surengti daugiau nei vieną šventę per savaitgalį (su nedideliu kolektyvu) yra gana problematiška. Bandydami aprėpti begalybę, galiausiai galite likti be nieko. Mažame mieste viena nesėkmė yra viso verslo nesėkmė. Perdavimas iš lūpų į lūpas yra greitesnis ir patikimesnis nei oficialus. Tačiau, kita vertus, sėkmė taps žinoma taip pat greitai.

Per mėnesį galite surengti 4 vestuves.

Jūsų įmonės pelnas

Papildomų pajamų atneša trečiųjų šalių paslaugos – gyva muzika, rytietiški šokiai, gėlių ir torto užsakymas, automobilių nuoma, balandžių paleidimas į dangų, fejerverkai.

Projekto pelningumo ir atsipirkimo laikotarpio skaičiavimas. Įkeisdami 15-20% pelningumą per mėnesį, per 6-7 mėnesius galėsite atsipirkti vestuvių agentūrai ir galvoti, kaip plėsti savo verslą.
Vestuvių agentūros organizavimas – įdomus ir pelningas verslas, ši niša vis dar laisva.

Svarbu nuo pat pradžių labai jautriai reaguoti į kitų žmonių švenčių organizavimą, apgalvoti kiekvieną žingsnį iki smulkmenų ir kelis kartus tai patikrinti. Kadangi verslas yra sezoninio pobūdžio, lygiagrečiai galite organizuoti teminius vakarėlius, vaikų, mokyklos vakarėlius, šventes ir šventes – jubiliejus, susitikimų vakarus.

Šaltinis: santuoka.lt

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 3 / 5. Balsų skaičius: 2

Įvertinimų dar nėra. Būkite pirmas!

Susiję Įrašai

Verslas
Taip Pat Skaitykite